Міняю сина на онуку …

4:16 AM 0 Comments

Так сталося, що в свої сорок п'ять Сью знову "довелося" стати мамою. Вона не прагнула до цього, але і робити аборт не наважилася. Коли жінка народила, її розчарування не було меж - син з'явився на світ інвалідом. Недовго думаючи, Сью вирішила відмовитися від маляти.  "Коли я дізналася про вагітність, мені здавалося, що це найгірша річ, яка могла зі мною статися", - згадує жінка.

На 20-му тижні терміну Сью пройшла тест на можливі відхилення в майбутньої дитини. "У глибині душі я хотіла, щоб їх знайшли. Тоді б я без проблем зробила аборт. Я дуже не хотіла народжувати і кожної ночі, лежачи в ліжку, гірко плакала", - розповідає жінка.

Коли настав час пологів, лікарі повідомили, що дитина зовсім не рухається, тому необхідно робити кесарів розтин. Медики врятували життя немовляти, проте він був дуже поганий, його вага не перевищувала і двох кілограмів. Новонародженого помістили в реанімацію, проте лікарі в один голос стверджували, що він навряд чи переживе ніч.

Прогнози не виправдалися. Після трьох днів між життям і смертю стан дитини почав поступово стабілізуватися.

"Він більше був схожий на ганчір'яну ляльку, ніж на живу людину. Протягом місяця не відкривав очей і постійно спав, - розповідає Сью, - для мене це було великим горем. Я повторювала собі, що життя поставилося до мене несправедливо. Думала, що якщо дитині й судилося померти, то хай краще це станеться далеко від мене. Я не хотіла до нього прив'язуватися і попросила медсестер, щоб вони про нього подбали ".

Після шести тижнів інтенсивної терапії лікарі повідомили матері, що у її сина рідкісний синдром Предера-Віллі, який може обернутися труднощами в навчанні, проблемами в поведінці і ожирінням.

"Раніше я навіть не чула про таке захворювання і була вражена. Втім, на той час я вже прийняла для себе рішення відмовитися від дитини", - згадує жінка.

Соціальні працівники почали готувати необхідні документи на «відмовної» малюка, якому дали ім'я Каллум. Сью залишалося поставити останній підпис, щоб назавжди розлучитися з сином. У результаті хлопчик опинився б в компанії чотирьох тисяч дітей, яких в Англії щорічно кидають батьки. Однак його інвалідність суттєво зменшувала його шанси знайти нову сім'ю.

Але Сью була невблаганна. Однак її 23-річна дочка Кендес дотримувалася іншої думки. "Вона заявила, що ненавидить мене за те, що я зробила. Мені залишалося лише відповісти, що я взагалі не хотіла мати дітей. Проте в глибині душі мені було дуже соромно", - говорить Сью.

Тоді Кендес придумала незвичайний план. Вона заявила, що забирає хлопчика до себе. І буде піклуватися про нього, як про рідного сина. А свою дочку передає на піклування Сью. Таким чином, мати і дочка як би "мінялися" дітьми.

"У цей час Кендес жила зі мною і запропонувала, щоб я проводила час з онукою, а вона буде піклуватися про свого брата. Спочатку мені ця ідея видалася абсурдною, однак трохи згодом я подумала, що вона не позбавлена сенсу", - згадує Сью.

45-річна жінка неохоче, але погодилася з незвичайною пропозицією Кендес. І через декілька років так сильно прив'язана до свого сина, що вже не могла собі уявити життя без нього.

Кендес в свою чергу теж душі не чула в молодшому братикові, жила з ним в одній кімнаті, годувала і дбайливо піклувалася.

"Ідея про обмін дітьми виявилася найкращим, що я коли-небудь придумувала. Вона себе повністю виправдала", - говорить Кендес, у якій нещодавно народилася ще одна донька. -Це була єдина можливість, щоб брат жив з нами. Я полюбила його відразу, оскільки знала, що він  нас потребує навіть більше, ніж ми його ".

Тепер Каллум вже вісім років. Незважаючи на ослаблені м'язи, він все ж таки може ходити, вміє читати, хоча через нерозбірливої мови йому важко вчитися. Концентрація його уваги не тривала. Втім, лікарі кажуть, що для такого серйозного захворювання він виглядає просто чудово.

http://www.pravda.ru

..

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: