Я не могла більше бачити маленькі мертві тільця: Лікарі про аборти

9:40 PM 0 Comments



  1. Лікар Б.Макміллан про те, чому вона перестала робити аборти: „Я не могла більше бачити маленькі мертві тільця".
  2. Медсестра абортарія: „Ми тут робимо аборти. Це наше основне заняття. Іноді бувають важкі, похмурі моменти, коли мені здається, що я не зможу винести вигляду ще одного таза з кривавими залишками чи сказати ще одну заспокійливу фразу."
  3. Інший співробітник тієї ж клініки: „Нам усім хотілося б, щоб плід був безформним, але це не так. І це жахливо".

  4. Керолл Еверет, у минулому власниця двох і директор чотирьох клінік по здійсненню абортів: „Кожна жінка завжди запитує: „Це дитина?" „Ні, — запевняє її лікар, — це продукт зачаття (згусток крові чи шматок тканини)". Хоча лікарі щодня бачать цих шеститижневих дітей, менше дюйма довжиною, з ручками, ніжками й очима, закритими, як у новонароджених щенят, вони брешуть жінкам. Чи багато жінок зважилося б на аборт, якби їм сказали всю правду?"
  5. Співробітниця клініки Сюзанн Ліндрстром: „вони (абортовані діти), як курчата, лежали в картонних коробках, поруч зі сміттєвими баками. Я заглянула в коробку, що стояла прямо переді мною. Там у кривавій рідоті плавав маленький голий чоловічок".
  6. Лікар Джон С.: „Вам доводиться стати двоєдушним. В одній палаті ви підбадьорюєте пацієнтку, говорячи, що незначні порушення серцебиття плоду не страшні, — у неї буде чудова здорова дитина. Потім, в іншій палаті, ви повинні заспокоювати жінку, якій тільки що зробили аборт, говорячи, що це добре, тому що серце плоду було уже хворим… їй ні про що не треба турбуватися. У неї НЕ буде дитини. На жаль, це правда, ми є катами.
  7. Лікар (без підпису): „Я ненавиджу християн, тому що знаю, що вони прощені, і ще я знаю, що Бог ніколи не простить мені того, що я роблю".
  8. Лікар Алек Бурн, Англія: „Я не знав жодної жінки, що, народивши дитину, не була б щаслива від того, що я не убив її".
  9. Магда Денис, яка протягом двох років проводила опитування персоналу клінік для абортів: „Немає жодного лікаря, що робить аборти, який у якийсь момент не сказав би: „Це — убивство".
  10. Д-р Невілл Сендер, власник клініки-абортарія: „Ми знаємо, що це убивство. Але держава дозволяє убивство при визначених обставинах".

..

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: