Їх було тринадцять

8:30 AM 0 Comments

  У нашій маленькій лікарні, яку вже 10 років опікуються сестри-монахині, є дві палати для породіль. Одного разу вночі мене викликали. Тоді привезли дружину власника їдальні з високою температурою, в напівпритомному стані, з кровотечею; вона марила. Стан хворої був дуже важким. Це не були звичайні передчасні пологи. Разом з густим, чорним, спеченого згустком крові вийшла ручка п’ятимісячної дитини. «Сестро, поки прийде лікар, підготуйте все для операції», - почула я.

         Настала жахлива ніч. Найжахливіша в моєму житті, хоча акушерка звикає до багатьох речей - стогонів, криків, болю, крові та жаху. Проте я хотіла б, щоб її пережили разом зі мною всі ті жінки, які зважуються на аборт!

         Годинник пробив дванадцять ночі. Жінка підвелася … Тупим поглядом, повним безмежного жаху, подивилася на двері …, в її очах з’явилося щось божевільне …., Її волосся сталои дибки, одним стрибком вона хотіла зіскочити з ліжка до відкритого вікна і кинутися вниз … Ми її ледве втримали. Тоді вона сховалася під ковдру і скулила з переляку.

         Кілька хвилин вона лежала як мертва. Їй було не більше тридцяти, жовта як віск, з запалими щоками. Потім вона раптом почала говорити: «Зараз вони знову приходять …. Один, другий, третій … Це вже великий, майже дорослий …, п’ятий …., А цей зовсім маленький …, шостий … … сьомий восьмий дев’ятий … … десятого …. Чому в вас немає очей? »

Раптом вона, немов ошаліла, закричала: «Ідіть …, не чіпайте мене …, відпустіть мене …, відпустіть …, ви хочете взяти мої очі .., серце .., відпустіть мене …, геть .., геть …» На щастя, прийшов лікар.

         Його огляд підтвердив мої підозри. Внаслідок некомпетентного втручання плід виймали по частинах, поранивши при цьому кілька разів матку. Почалося запалення черевної порожнини. Плюс до цього - тривала, безперервна кровотеча. Смерть могла наступити в будь-яку хвилину.

         Повідомили чоловікові. Той сприйняв новину дуже спокійно, поки не почув, що справу подадуть до суду. Тоді він почав виступати проти юристів, яким, мовляв, нема чого робити, а  тому вони завжди сунуть носа в чужі справи …. А бідна жінка тим часом, будучи ще під наркозом, повторювала: «Вони знову підходять …. Перший, другий, третій … .. … четвертий п’ятий …. … шостий сьомий восьмий … …. »Чоловік вибіг з палати.

         Ця жінка кричала і стогнала ще три дні і три ночі. Навіть найбільші дози анестезії не допомагали. Вона постійно бачила перед собою своїх тринадцять вбитих дітей, які приходили до неї зі своїми скаргами і питаннями.

         На четвертий день жінка несподівано прийшла до тями. Так все ж таки нам здавалося. Ми повідомили священикові, і послали за чоловіком. Вже після перших слів священика вона сказала йому: «Їх було тринадцять. Не потрібно ні про що питати ». А коли священик почав говорити про Боже милосердя, жінка сказала: «Дозвольте мені відійти, я хочу в пекло .., зустрітися з цим негідником у вічності». Останнє, що вона перед смертю сказала чоловікові, було: «Негідник!» 

http://protiv-abortov.ucoz.net

Свої зауваження можете залиши тут.

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: