“Аборт без причини” з’явиться на білбордах України
“Мама, чому я урод?” і “Мама, чому я помер?” – ці питання ставились мілліонам українців із чорних білбордів два роки тому.
Очікувалось, що зрозумілий сюжет і провокуючий вірш допоможуть в боротьбі з наркоманією.
В серпні Україну очікує ще одна скандальна “соціалка” від Асоціації зовнішньої реклами.
Роботі, яка стане переможницею обіцяли виділити рекламні щитики - 800 білбордів і 600 ситілайтів - по всій території України: в Києві, Запоріжжі, Донецьку, Одесі, Закарпатті, Волині та в інших регіонах, повідомляє газета “Дело”.
Однак реклама із таким скандальним сюжетом ризикує не тільки не отримати обіцяні
площі, але й взагалі не протриматись обіцяний термін - місяць-півтора - місцева влада навряд чи залишить поза увагою цю кампанію.
Для операторів, які взялись за розміщення, це може відгукнутись демонтажем сюжетів і пустими словечками в мертвий сезон, як це було два роки тому із “Мама, чому я урод?”
Та й перемогу агентства Liberty не можна назвати повною: відповідно до уставу, право на безвідмовне (безоговорочное) розміщення мають виконання (роботы), які отримали 75% і більше голосів учасників асоціації. Робота віжуалів Liberty не набрала потрібної кількості голосів.
Як розповів ММR Артем Биденко, голова координаційної ради АЗР, основний протест проти скандального переможця виходив від жінок-керівників або власниць компаній, які займаються розміщенням зовнішньої реклами.
Деякі учасники АЗР виступили проти розміщення такої реклами на вулицях, припускаючи негативну реакцію ряду соціальних груп, як повідомляє ММR. Наприклад основна аудиторія - жінки - сприйме таке грубе повідомлення як образу
Ожидалось, что понятный сюжет и провокативный слоган помогут в борьбе с наркоманией. Фото adme.ru
У зв’язку із цим асоціація займеться доробленням сюжетів, розробкою адресної програми і пошуком операторів, які відважаться розмістити безплатно сюжети на своїх плоскостях. Якщо їм вдасться знайти троє людей, які погодяться, за ними підійдуть великі “зовнішники”.
Що стосується дороблення реклами, то вона торкнеться настрою героїв - всі усмішки будуть замінені на сумний вираз обличчя, це зменшить сарказм повідомлень; також трохи попрацюють і над діалогами героїв і попередженням, яке є в нижній частині принта.
“Робота-переможниця - це така іронія над популярною на даний момент рекламою, скажімо так, пародія на рекламу певних товарів, які є в Києві, в Україні, пародія на рекламу певних мереж, косметичних салонів. Основна ідея така, що сьогодні в молоді, особливо в дівчат, вони ставляться до абортів дуже легко. А насправді аборти - це вбивство маленької людини”, - пояснює Біденко ідею роботи-переможниці в своєму інтерв'ю “Київ FM”.
Відзначимо, що в цьому році були запропоновані одразу ж три теми для конкурсу: проблеми абортів, людей похилого віку та інвалідів, і алкоголізму серед підлітків. Як говорить Біденко, питання похилих людей та інвалідів у висланих роботах майже не було піднято.
На думку керівника Асоціації зовнішньої реклами не можна говорити про високу креативність і в інших двох категоріях. “Дуже мало хто вийшов за рамки існуючих стереотипів і представив дійсно новий погляд на існуючі проблеми”.
В цілому, в конкурсі взяли участь 18 агентств, які представили біля 40 ідей для розміщення на зовнішніх носіях.
По матеріалах газет “Дело”, MMR, “Київ FM” (переклад Ірини Гілей)
0 comments:
Post a Comment