Про аборти: я з цим зіштовхнулась

1:47 PM 1 Comments

ПРО АБОРТИЯ пишу до редакції для тих, хто, як і я два роки тому, опинився в ситуації важкого вибору - робити чи не робити аборт. Я не маю ніякого морального права читати кому-небудь нотації або звинувачувати тих, хто піддався спокусі просто “вирішити проблему”. Пишу тому, що хочу поділитися своїми власними роздумами з цієї теми.

Ситуація у мене була дуже складна. Батько дитини (мій наречений, оскільки все відбулося вже після офіційних змовин, обміну обручками у присутності родичів і пропозиції руки і серця, не випадковий знайомий “з вулиці”!) відразу ж зайняв абсолютно незалежну позицію типу “хочеш, роби аборт, не хочеш - як хочеш, я тут ні причому”.


У мене була хороша робота, але була небезпека її втратити у зв’яку з декретом. Начальниця сама бездітна, цілком могла розірвати контракт. Матеріально окрім себе розраховувати ні на кого. Побутові умови теж достатньо тяжкі. Не писатиму дуже детально, але повірте на слово - довелося нелегко. На одній чаші вагів - принадна легкість рішення проблеми - нічого і не було, наречений давав зрозуміти, що варто мені зробити аборт, і ми знову будемо разом, що він поки до цього не готовий, а ось роки через два обов’язково народимо дитину.

Я залишаюся з улюбленим чоловіком (а як я його любила!), ніхто нічого не знає, не треба мучитися з проблемами пелюшок-сорочечок, життя прекрасне, купа планів на майбутнє… На іншій чаші вагів - мати-одиначка, коментарі родичів і знайомих, дитина без батька, фінансові проблеми, невідомо що буде з роботою (а таку хорошу роботу за фахом я довго шукала)… Всього лише треба випити якусь пігулку або півгодинки полежати під наркозом в клініці. І так все якось підозріло сходилося, що здавалося, варто тільки зробити ЦЕ і всі проблеми буде вирішено - і любов, і кар’єра…

Не знаю, чи зможу я пояснити, що я пережила за ці тижні. Думаю, ті, хто був у такій самій ситуації, зрозуміють мене. Найбільшим шоком для мене було усвідомити, що це відбулося зі мною - з дівчиною з інтелігентної благополучної сім’ї. Я завжди вважала, що в такі ситуації потрапляють тільки діти з розлучених сімей, що міняють без кінця хлопців… А я тут причому? Взагалі, це очевидно перша думка, яка приходить в голову, і з якою треба розібратися, - чому це трапилося. Немає однієї загальної відповіді - у кожного своя історія і своє життя… Але я можу сказати одне - якби я зробила аборт, я б з’їхала з глузду. В той момент, зізнаюся, я мало думала про дитину, мені хотілося зберегти свою любов.

Дитина була для мене тоді чимось дуже абстрактним, а любов - закоханість - була абсолютно божевільною. Складно навіть пояснити, чим став для мене цей чоловік в мої 28 років - він мені здавався ідеалом мужчини, світлом у віконці, порятунком від самотності… Так чому я все ж таки відмовилася від аборту?

Так, боялася за своє здоров’я, побоювалася безпліддя, не хотілося здійснювати смертний гріх - вбивство. Але тепер я розумію - просто Бог врятував. Тоді я здавалася собі та оточуючим нещасною жертвою подій, винила в усьому нареченого… Тепер, через два роки, я бачу, в якій жахливій духовній і душевній ситуації я тоді знаходилася: просто клубок з ревнощів, гордості, заздрості…. Якби я в тій ситуації ще зробила аборт - швидше за все я б зараз була вже в психлікарні, або покінчила собою.

Нескінченною милістю Божою було те, що я змогла зберегти дитину, але ще більшою милістю було те, що я побачила зараз те, що творилося тоді в моїй душі. Тоді я здавалася собі успішною молодою пані, в якої і на роботі, і в сімейному житті повний порядок, - дивіться всі, заздріть… Але що за цим стояло… До речі, що стосується зовнішньої влаштованості - вислів “Бог дасть дитину - дасть і на дитину” виконався на всі сто відсотків. Начальниця спокійно сприйняла мій декрет, хоча весь час (2 місяці) довелося працювати вдома, і втомилася я жахливо.

Ще поки я була в декреті, мені запропонували нову посаду, зарплата підвищилася в два рази, ще деякі замовлення забезпечили досить хороший прибуток в перший рік життя дитини. Дивлюся зараз на дитину і думаю - як я взагалі могла думати про аборт… Навіть не віриться, що я серйозно розглядала таку можливість, настільки ірреальним мені зараз здається той чоловік, і наскільки багатшим зробила моє життя дитина.

Мені ще треба пройти довгий шлях, щоб зрозуміти і усвідомити свої помилки, розібратися з своїми душевними “тарганами”, але головне - я уникнула непоправної помилки. Найважливіше, що я винесла зі всього цього важкого періоду, це така позиція - “головне, знати, що ти чиниш правильно, а решта не має значення”. І ось що іще мене все-таки зупинило - я б відчувала себе зрадницею, тому що зрадила безневинну дитину. А в порівнянні з цим всі міркування про маленьку зарплату, допомогу і декрети здаються такими дріб’язковими і негідними…

Все одно мучить совість через ті дрібні та осоружні нікчемні думки, які мені тоді приходили в голову. Подумую взяти дитину з дитбудинку, щоб якось загладити свою провину… І ще сподіваюся, що хоч когось мій лист відрадить від фатальної непоправної помилки… Аборт - не вирішення проблеми, він тільки більше все заплутає і виплутуватися та розбиратися доведеться роками, і невідомо, чи вдасться взагалі.

Олександра


www.panianka.info

..

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

1 comments:

Привіт друзі, я Олена Авель з України. Я тут новачок, я не знаю, як тут все працює, але я прочитав тут добрі коментарі і додам трохи свого життя, тому що це буде корисно багатьом з нас тут, шукаючи відповіді та вирішення проблем стосунки. Я був у стосунках з Авелем чотири роки, він розлучився зі мною, я зробив усе, щоб повернути його, але все було марно, я так сильно його хотіла через любов до чоловіка, я попросила його про все, що я давав обіцянки, але він відмовився. Я пояснив проблему своїх стосунків з колегою на роботі, і вона запропонувала мені скоріше зв'язатися з заклинателем любові, який міг допомогти мені зробити любовний заклинання, щоб повернути чоловіка додому, але я жінка, яка ніколи не вірила в магію, я мала немає вибору, я спробував, я зв’язався із заклинателем заклинань, і він сказав мені, що немає проблем, що все буде добре протягом трьох днів, мій колишній повернеться до мене протягом трьох днів, доктор алаба кинув заклинання в повітря і кожен другий правописний шарм у своєму храмі на моє ім'я серед ночі. Дивно, але другий день був близько обіду. 16.00 Мені зателефонували з невідомого номера, мені зателефонував колишній чоловік, я був настільки здивований, що відповів на мій телефонний дзвінок, побачивши, що це мій чоловік, ми довго розмовляли, і все, що він сказав, було, що йому було шкода . оскільки все було не так, він сказав, що хоче, щоб я повернулася до нього, щоб любити мене набагато більше. Я був такий щасливий, і я пішов до нього, як ми почали щасливо жити разом донині. З тих пір я пообіцяв поділитися своїми добрими новинами з любовними іграми, які чудово працюють без будь-яких побічних ефектів. Я твердо маю намір, що хтось, кого я знаю, має проблеми у стосунках, може бути корисним для такої людини, посилаючись на неї, єдину справжню та потужну перевірку правопису, яка допомогла мені вирішити мою шлюбну проблему. електронна пошта: dralaba3000@gmail.com, ви можете надіслати йому електронне повідомлення, якщо вам потрібна допомога у ваших стосунках або іншим чином. або ви можете зв’язатися з ним за допомогою WhatsApp: +2349071995123
як:
1) любовні ігри повертаються до втраченого кохання
2) Заклинання втраченого кохання возз’єднання з колишнім
3) Розлучення
4) Шлюбні ролі
5) правописне скріплення
6) Порушення заклинань
7) Просування офісних рейтингів
8.) Хочете бути вагітною та мати свою дитину.
9) Ви хочете задовольнити свою кохану
через dralaba3000@gmail.com