Ні, на аборт я не піду

11:26 AM 0 Comments

Мені 26 років, в мене є одна донька, їй уже 8 років. Коли я завагітніла, мати сказала, що й на поріг не пустить з дитиною, і щоб ішла на аборт, на що почула категоричне “НІ, на аборт я не піду”. Ось моїй дочці уже вісім років, вона закінчує другий клас в ліцеї, гарна та розумна дівчинка. І ось я дізнаюся, що знову вагітна, хоча в 2005 році мені поставили діагноз “безпліддя”.

Молодий чоловік, тато, відмовився від нас, сказав, що це не його, і взагалі він знати нас не хоче. Зізнаюсь, були думки про аборт, але так, промайнули за мить. Ну як я можу вбити свою дитину, як я потім змогла би дивитися на свою дочку і думати про те, що таку ж дитину я вбила? Я не змогла переступити через себе. І хочу порадити всім - не робіть аборт. Якщо Бог дав вам дитину - дасть і на дитину. Я не з багатої сімї, живу в двокімнатній  квартирі з сестрою, двома племінниками, ммамою і дочкою. Не всі сприйняли мою вагітність з радістю, АЛЕ Я НЕ ЗМОГЛА ВБИТИ…

13.05.2010
Ірина

Більше невигаданих історій - за цим посиланням:

http://www.noabort.net/

..

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: