Розповідь співучасниці вбивства

10:22 AM 0 Comments

   Я студентка медичного коледжу . З дитинства мріяла бути лікарем , допомагати людям , одначе виявилось , що світ не такий прекрасний , як думається . Два місяці назад наша група проходила учбову практику в гінекологічному відділенні міської лікарні .Ось і довелось мені бути присутньою на аборті .

Я ніколи не була прихильником абортів , скоріше навпаки .Та й всі мої однокурсниці в один голос говорили , що це вбивство , гріх і т.д. Наш вчитель по гінекології багато разів акцентував увагу на шкоді аборту для організму жінки , приводив сучасну статистику по цій темі . Тому для мене питання добре це чи ні навіть не виникало .
Так вийшло , що ми з подругою опинилися в перев'язочному кабінеті , коли туди увійшла молода жінка і два лікаря . Ніякої думки відносно аборту у нас не виникало , бо щойно ми допомагали медичній сестрі перев'язувати дівчину після операції. Я спокійно міняла рукавички , поки молода, років тридцяти лікарка , розпитувала пацієнтку :
- Тобі скільки років ? Двадцять три ? І вже другий !
„ Ось вже чекає другу дитину – подумалось мені – „ Цікаво , що привело її до лікаря ? „
Послухай , Марічка – сказала тим часом лікарка , звертаючись до дівчини , - Тебе ж попереджали про ускладнення в жіночій консультації ? І ендометрит може бути , і звичайне не виношування . Знаєш про це ?
- Так , знаю , - відповіла дівчина .
Тут до нас з подругою нарешті дійшло куди ми попали . Я знаю себе , я могла би піти ( звичайно , попередньо посварившись з лікарем , різко сказавши все , що я про це думаю , але … Я рахувала себе сміливою , не раз давала відпір старшим . Виявилось , що я – остання боягузка . Я продовжувала стояти в кабінеті як вкопана , подруга також не рухалась . Між тим лікар надівала печатки , медсестра розкладала інструменти . Нарешті увійшла лікар – анестезіолог . Вона швидко зробила укол в вену і підключила до голки крапельницю.
- Тримай голку , - наказала вона подрузі , а сама відійшла до вікна .
А далі … А що далі ? Чомусь наступні двадцять хвилин ніби-то стерлись з моєї пам'яті . Пам'ятаю якісь фрагменти фраз , голосу . І ще пам'ятаю кров . Багато крові . Все це так противно , жахливо … Це був страшний жах . Я зловила себе на думці , що якщо би дитині було не три місяці , а три роки , нас би посадили за її вбивство . Чому ж можна вбивати ненароджених дітей ?! В кінці „ операції „ щось пішло не так.
- Чорт , не можу все вишкребти , - прошептала лікар . І вже в голос сказала : - Хутчіш кличте завідуючу .
Зав . відділом прийшла швидко .
- Зараз побачимо , що сталося , - з посмішкою промовила вона , наспіх одягаючи рукавички . – Ану , потримай дзеркало ,- звернулась вона до мене .
Вибору у мене не залишалося . Прийшлось тримати дзеркало . Саме тоді я спіймала себе на думці , що тепер я не спостерігач , а співучасниця вбивства .  ” Але ні, ні ” - пронеслась в голові заспокоююча совість думка  - “Ти ж нічого не робиш”. В цей час дівчина  стала відходити від наркозу. Лікар поспішала.
- Подібне на крайнє прикріплення плаценти , - сказала вона, втираючи рукою чоло, - Так, справа не дуже добре.
Я все ще тримала дзеркало. Розуміла , що кров , що тече по моїй руці , - це кров крихітки , що ще пів години тому була жива . І так хотіла жити .
- Коли очуняє , скажіть , що операція була важка , - звернулась лікарка до медсестри . І вже тихіше додала :
- Дай Бог, ще родить. Не знаю.
Дорога від лікарні  до моєго будинку займає тридцать хвилин. Всю дорогу я сиділа в автобусі і плакала. Мені було все рівно , що на мене дивляться люди , мені взагалі було все-рівно . “Ви вбили його ” – ця думка не давала спокою ні на секунду . В той же день я пішла до церкви на сповідь . Народу було багато . Спереду мене стояли бабусі і , розмовляючи одна з одною , сміялись . Я думала : ” Які вони щасливі , які щасливі … „
Після сповіді відразу полегшало . Я знаю, що  Господь прощає всіх, що приходять до нього з покаянним серцем , але ніколи я не зможу пробачити себе . Ніколи . Пишу ці строки і плачу .

Але моя історія не закінчилась . Можна сказати , що вона тільки почалася. Дівчата з моєї групи вирішили розпитати мене про подробиці. Це було вже за кілька тижнів . Я різко відповіла , що якщо вони хочуть подивитися на вбивство , нехай йдуть , а я більше не хочу приймати участь в цьому безумстві . Боже мій , що тут почалось ! На мене посипались звинувачення такого роду : „ Так ти ж лікар , це твоя робота „ ( Вбивати ?! Я не для цього пішла в медичний ). ” Що в цьому такого , це медична операція !” ( Вони ж знають , що в дитини з  21 дня б'ється серце. Нічого собі “операція”!) . І сама цікава фраза: “Цікаво подивитись на аборт з медичної точки зору “. (Що це за “точка” така?! Ось у жінки є права : її питають , чи справді вона згідна робити аборт, а дитину хто спитав ?! Де її права ? ЇЇ права замінені ” точкою зору”). Саме цікаве , що подруги перестали зі мною спілкуватися . Їм здається , що я  ” даремно пішла в медицину ,я її не приймаю”.Навіть здороватись перестали . Я цього ніяк не чекала . Що сталось з ними , не можу зрозуміти . Можливо , вони вважають , що якщо зв'язані з медициною , то у всьому повинні її оправдувати . Але ж це дурість ! В нашій країні люблять говорити , що ми така велика Держава , нація .. Та яка ж ми держава , якщо вбиваємо своїх дітей? І чому мені соромно за свій вчинок , а лікарям , жінкам-вбивцям , та й моїм колишнім подругам – ні ?!
Недавно наткнулась в Інтернеті на статтю про пілота , що управляв літаком , проводивши розвідку над Хіросімою перед тим , як на місто була скинута атомна бомба. Після цього він не знав , як жити далі . Його називали героєм , про нього знімали фільми , а він впевнений в тому , що є вбивцею. Його не розуміли , називали божевільним , і , нарешті , відправили до психіатричної лікарні , тільки би він перестав виявляти цей злочин . До чого це я ? Просто інколи мені здається , що в нашому суспільстві з нормальною людиною відбувається щось подібне . Коли людям намагаєшся відкрити очі на за відомо явне зло , а у відповідь тільки зневажливо посміхаються , як це можна назвати ?!
Коли злочин називається не злочином , а добром , необхідністю ? Коли кілька мільйонів убивств наших дітей в рік – це просто „ операція „ ?! Один з святих отців сказав :  “Перед кінцем світ зійде з розуму”. Якщо так , я бажаю залишитися для нього божевільною . Нехай це важко , але це чесно . І перед собою , і перед Богом .
Віра

http://www.noabort.net/rasskaz-souchastnitsy-ubiistva
 

Свої зауваження можете залиши тут.

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: