Деградоване суспільство і реклама

6:32 AM 0 Comments

Україна так і не побачить неоднозначної «соціалки» від Асоціації зовнішньої реклами, яка повинна була з'явитися в серпні на рекламних щитах декількох українських міст, зокрема, в Києві, Запоріжжі, Донецьку, Одесі та інших. 6 серпня АЗР провела чергове засідання, на якому з'ясувалося, що достатньої кількості операторів, готових розмістити цю рекламу на своїх площах, не набирається.

«Швидше за все, вона не побачить світу взагалі, - сказав «Газеті» Голова координаційної ради АЗР Артем Біденко. - Хоча пізніше ми хочемо ще раз переглянути прийняте учасниками АНР рішення».

Робота агентства Liberty, що зайняла в конкурсі соціальної реклами від АЗР перше місце, виконана в стилі коміксів: жінки діляться одна з одною, скільки абортів вони зробили, те ж саме обговорюють чоловіки з приводу своїх дружин, а медсестри - скільки пацієнток звернулося до них з цією метою. На кожному принті поміщенопровокативний слоган: «Аборт без причини - скількох уб'єш ти?». Очікувалося, що така реклама сприятиме зниженню кількості абортів в Україні. Проте саме жінки висловилися проти її розміщення, мотивуючи своє рішення тим, що подібні сюжети ображають їхні почуття.
В цілому в конкурсі взяло участь 18 агентств, що надали 40 ідей для розміщення на зовнішніх носіях. Найбільше сюжетів було прислано на тему абортів і алкоголізму.Власне будь-які спроби  та потуги діячів політики, реклами, церкви зустрічають шалений опір зі сторони тих же жінок, що причетні до  вбивства власних дітей, ті що вимагають права вибору та права вирішувати, що їм робити з тим що вже починає жити.

І власне цього разу їхній егоїзм не дозволив видати провокативно-шокуючу соціальну рекламу, яка би могла б показати що таке аборт молодим дівчаткам.  Тільки виникає питання чи  ця реклама дійсно принижує їх почуття, чи це лише виправдання їх злочинів, потакання дуже прибутковому бізнесу, чи просто деградація українських жінок???
А якщо вже говорити про рекламу, то наша бюрократична держава із своїм ще совдепівським менталітетом ще ніяк не зрозуміла, що вся соціальна реклама провідних агентств світу побудована саме на шокуючи та про вокативних сюжетах.
Зробімо висновки…

Україна так і не побачить неоднозначної «соціалки» від Асоціації зовнішньої реклами, яка повинна була з'явитися в серпні на рекламних щитах декількох українських міст, зокрема, в Києві, Запоріжжі, Донецьку, Одесі та інших. 6 серпня АЗР провела чергове засідання, на якому з'ясувалося, що достатньої кількості операторів, готових розмістити цю рекламу на своїх площах, не набирається.


http://noabort.org.ua/2008/08/29/dehradowane-suspilstwo-i-reklama/

..

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: