Я завжди згадуватиму свою першу дитину

10:44 PM 0 Comments


Тема абортів в нашому будинку заборонена. Я категорично проти, незалежно від показань, особливо в умовах нашої продажної медицини. Ми з чоловіком дуже зраділи, коли дізналися, що у нас буде малюк. Ми до нього зверталися по імені, гладили його, розмовляли з ним, ми його любили. Те, що було потім, ніколи не зникне з моєї пам’яті.

Мене поклали на збереження, але зберегти моє чотиритижневе дитя не вдалося.

Пройшло вже 2 місяці, а я плачу щодня. Не допомагають утіхи, не допомагає церква, не допомагає нічого. Так, у нас будуть діти, але у мене ніколи не буде мого єдиного першого малюка, який кожною клітинкою свого крихітного тіла хапався за спробу вижити, чиє мікроскопічне сердечко скажено билося від страху смерті. Того, хто ридав разом зі мною від розуміння вічної розлуки, що наближалася. Це було понад наших з ним сил. Ми обидва боролися, але я вижила, а він - ні.

Знаючи про його присутність в моєму тілі всього 2 тижні, ми з чоловіком так його полюбили, що дорожче за нашого малюка у нас нічого не було, так само як і не було нікого щасливіше за нас, але щасливі ми були всього 2 тижні… потім був викидень. І я точно знаю, що коли мені буде і 30, і 60… я завжди згадуватиму свою першу дитину, оскільки її втрата для мене була не меншою, ніж втрата народженої дитини. І наш малюк знатиме, що він був і буде улюблений, не дивлячись на те, що він ніколи не народиться. Адже він знає, що ми його чекали і зробили все можливе, щоб він побачив небо і сонечко, він знає, що ми хотіли поділитися нашим щастям з ним.

Зараз йому було б уже 15 тижнів. Дівчата, мене, слава богу, ця доля минула, але все таки хочу сказати - не робіть ніколи аборти. Якщо вам дана ця дитина, значить, прийшов час і для вас, і для нього. Нічого випадкового не буває. Ви не будете розуміти істини всіх неприємностей, і не в радість будуть умови життя і кількість грошей, - убита частинка вашої душі буде постійна вас переслідувати, яким би казковим життя не здавалося. Завжди спливатимуть якісь асоціації, цифри і дати. Завжди ви будете рахувати вже неможливі ЙОГО дні народження. Ви ніколи себе не пробачите за неправильно прийняте рішення. І якщо мені сниться веселий, усміхнений карапуз, який біжить до мене і кидається мені на шию із словами: “Я з тобою, матуся”, то у ваших снах буде нещасна дитина, з повними сліз і болю очима, в яких читатиметься питання: “За що?" Ніщо не коштує життя ненародженого немовляти.

http://www.noabort.net

..

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: