Росія: в державі починається епідемія «кризових абортів»: в 2009 р. не зможе народитися 200 тисяч дітей

5:02 AM 0 Comments

Демографи попереджають: у Росії назріває репродуктивний криза. Через  фінансову кризу росіянки в масовому порядку наважуються на аборти. Кількість новонароджених в країні може зменшитися на 200 тисяч. Самі жінки звинувачують у всьому державу: «Весь минулий рік влада через ЗМІ, через рекламу закликали нас вагітніти. А коли я завагітніла, потрапила під скорочення », - зізнаються учасниці жіночих форумів. У 1999 році ситуація була аналогічною: кожна 11-я росіянка у віці до 29 років протягом року після дефолта зробила аборт.

Нереалізованих мам через кризу в країні тисячі. Про це можна судити хоча б по тому, що за останні два місяці число запитів в пошукових системах на слово «аборт» зросло в 10 разів, пише «Приватний кореспондент». Це видно і за кількістю звернень жінок в державні медичні установи, і по кількості дзвінків на телефон довіри. З’явилася навіть нова соціальна група жінок - тих, хто робить аборт через те, що не може розплатитися за кредитами.
Всі жіночі форуми рясніють однотипними повідомленнями. «Дівчата, допоможіть мені, будь ласка, - звертається до форумчанам Марина К. - Я вагітна, термін півтора місяця.Ми з хлопцем вирішили робити аборт. Причини прості: мені 19, йому 20, ми обидва студенти, я не працюю, йогочерез кризу теж скоротили, грошей самим не вистачає. Це остаточне рішення. Я проти, але вже нічого не зміниться. Подскажіть, який аборт робити краще - вакуумний або медикаментозний? ».
Примітно, що на рішенні зробити аборт наполягають у важкі часи саме чоловіки. Медики вважають, що вони більше схильні до паніки. Сильна стать більш гостро переживає кризу. «Чоловікам властиво драматизувати обстановку. Крім того, вони бояться ганьби. Мовляв, народив малюка, а прогодувати його не зможу ».
Самі жінки звинувачують у всьому не чоловіків, а державу. «У мене відчуття, ніби мене обманули, - зізнається 30-річна Ірина Л., менеджер з продажу рекламних площ. - Весь минулий рік влада через ЗМІ, через рекламу закликали нас вагітніти. А коли я завагітніла, то потрапила під скорочення. І тут же з’ясувалося, що грошей, запропонованих мені владою у вигляді допомог і материнського капіталу, ніяк не вистачить на те, щоб протриматися у важкий час. Кричали «роди-роди», а як криза грянула - ми виявилися нікому не потрібні ».
Фахівці переконані: зростання кількості абортів закономірні. «Так відбувалося в усі кризові часи. У 1999-му, в рік, наступний за дефолтом, число народжених склало 1,214 млн. Це на 69 тисяч менше, ніж роком раніше, і абсолютний мінімум за всю новітню історію Росії. При цьому кожна 11-я росіянка у віці до 29 років протягом року після дефолта зробила аборт. Те ж саме відбувається і зараз. Працюють соціально-біологічні механізми, - наводить «Часкор» думку заступника голови комітету Держдуми по охороні здоров’я Сергія Колесникова.
Мамочки,  що завагітніли ще в той момент, коли про кризу вголос не говорили, зараз хочуть зробити аборт, що вкрай небезпечно. За законом безпечно перервати вагітність можна лише на терміні до 12 тижнів. Але в нашій країні закон завжди легко обійти. У московському ГУВС вважають, що в столиці вже з’явилися підпільні абортаріі.
Напередодні, наприклад, на московську приватну клініку було заведено кримінальну справу за неякісне проведення абортів. Дві жінки, яким проводилося штучне переривання вагітності у філії ТОВ «Медклінік» на Дмитрівському шосе, потім були госпіталізовані в міські лікарні у важкому стані. У клініці було проведено обшук, за результатами якого було встановлено, що організація «надає послуги, які не відповідають вимогам безпеки життя і здоров’я жінок».
Але складність демографічної ситуації не лише в цьому. З 2009 року починається так званий сприятливий репродуктивний період у тих, хто народився у 90-ті роки. А їх дуже мало. Навіть якщо вирішити проблему з абортами, ситуація мало зміниться. Народжувати просто нікому.
Наслідки цієї тенденції важко переоцінити.Клієнтка чорного абортарія навряд чи коли-небудь зможе мати дітей. Це серйозний удар не тільки по здоров’ю нації, але й по демографічної програмі. У майбутньому році кількість новонароджених в країні може скоротитися на 100-200 тис. чоловік. Такі дані наводять в Центрі екології і демографії людини. Переломити тенденцію вдасться не раніше ніж через 7-10 років. По крайній мірі остаточно демографічні наслідки кризи 1998 року були подолані лише в 2006 році.
Влада вживати якісь кроки не поспішає. У департаменті охорони здоров’я Москви відповідають: немає статистики по абортам, а поки немає даних - немає і проблеми.
© 2009, NR2.Ru, «Новий Регіон», 2.0
http://nr2.ru

Свої зауваження можете залиши тут.

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: