Тепер я рада нашій дитині

12:40 AM 0 Comments

Синові 3 місяці. Він зараз спить поряд зі мною. Смішно розпластав ручки вгору. Моя вагітність починалася не дуже райдужно: мій коханий не зрадів, коли я сказала, що вагітна, хоч і не говорив відразу про аборт.

Але сказав потім. Я ревла, у мене була істерика. Який аборт, чому?! Були сварки, примирення. Потім ми розійшлися, місяць не спілкувалися… Недовге примирення і знову сварка… І очікування його дзвінка щодня, і думка "я вагітна" кожен ранок… Я була пригнічена, мені було страшно, я не розуміла - за що??? За що мені таке випало, я не готова до появи дитини, я не хочу виховувати її одна, у мене немає квартири, я мало заробляю… Багато було таких думок. Але рідні були проти аборту. Сестра заявила, що я можу не повертатися додому, якщо зроблю аборт. Мама говорила - народиш, віддаси мені, я виховаю. А я була страусом, жила, заховавши голову в пісок, мені було страшно йти на аборт, але і як далі жити, я не уявляла.

На шостому місяці вагітності я знову почала діставати його дзвінками, я не розуміла - за що? За що він зі мною так чинить? А потім ми місяць шукали квартиру. Знайшли, зняли. Довге очікування… Щоночі я боялася, що ось вже, зараз почну народжувати. За 5 днів до пологів одружилися нарешті. В кінці вагітності потрапила в патологію з маловоддям. Вже втомившись від очікування, розраховувала пробути там не менше тижня. Але ні - пологи почалися на другий день перебування у відділенні.

Було неймовірно страшно і боляче. Але чоловік приїхав, підтримав і народжували ми разом. Треба було бачити його очі, його колисання нашого пузіка, коли він нарешті з'явився на світ. Це була любов з першого погляду. "Дивися не впусти його", "дивися, щоб не переплутали", - слова людини, яка півроку тому відхрещувався від дитини міркуваннями "Ти вирішила, ти і народжуй. Мені все одно."

Зараз мені вже дивно, що колись я не хотіла нашого пузіка. Він дуже красивий, найкращий! Це сонечко, заєць, лисик, ведмежа, хрюкалка і пукалка - хіба можна було думати про те, що він не потрібний??? Ці маленькі пальчики, круглі очки, агу і гууу, а усмішка??? Що ж відбувається з нами, що відбулося в цьому світі, що аборт, - вбивство найменших і беззахисних, - стало буденним, повсякденним явищем. Які дурні виправдання шукаються в порівнянні з цим безцінним даром - життям! А якби вас тоді, n-цять років назад - під ніж?

Ні, я не стала щасливим власником квартири, у мене не з'явилася високооплачувана робота, про поїздки тимчасово забула на рік-півтора. Ну і що?!

Залишками мізків я розуміла, що аборт неможливий. Це те рішення, яке переверне, перекреслить життя назавжди. Чи розумієте це ви?

http://www.noabort.net/
http://ruh-za-zhyttia.org.ua/?p=234

Свої зауваження можете залиши тут.

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: