Все могло б бути інакше

5:18 AM 0 Comments


Мені 27. Я дізналася, що вагітна, прямо перед Новим роком, - і відчула жах, що морозив душу. Це було неможливо, випадково, безглуздо, небажано… Адже все могло б бути інакше…

Вагітна від одруженої людини, з якою ми зустрічаємося вже 2 роки. Живемо окремо один від одного. Єдине, що він зробив - все-таки розлучився з дружиною, але вони продовжують жити разом. У них є доросла дочка. Весь цей час ЦЕЙ тримав мене на короткому повідку, виснажував мене ревнощами, життя не давав, потім на колінах пробачення просив, через нього я розлучилася зі своїм (як я тепер це гірко розумію) коханим чоловіком, з яким ми прожили 4 роки. ЦЕЙ все зробив для того, щоб скалічити мені життя. Він “годував” мене обіцянками про спільне життя і одруження, словами любові, визнаннями і іншою нісенітницею, в яку я беззастережно вірила, поки не трапилося це.

 

Як тільки він дізнався про мою вагітність, стільки гидоти я не чула за все своє життя. Як же він ненавидів мене і цього малюка, що не народився. Він був як кат, що вершив мою долю. Сволота, боягуз і покидьок! Я вагалася, але все таки ухвалила рішення залишити малятко. Ми посварилися вщент, ми ненавиділи один одного. Я зі всією гіркотою розумію, яку помилку зробила, що взагалі зустріла його. Зараз нам вже 7 тижнів… ростемо…

 

Знайшла ваш сайт, читала схожі історії, ревла 2 дні, але маленьку свою я залишу. Дівчатка, спасибі вам!!! Ще раз твердо сказала йому про своє рішення. ЦЕЙ рвав волосся на собі, загрожував, кричав… тепер змирився… але для мене він назавжди залишиться боязким покидьком… А ми з нею справимося, і ми обов’язково народимося! Хай у неї буде тільки мама, але вона буде моєю найкращою дочкою!

Катерина

http://www.noabort.net/

..

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: