Захисники абортів вимагають зняти рекламний ролик з ефіру Super Bowl

8:53 AM 0 Comments

 

Громадські організації, що відстоюють гуманність абортів, виступили проти трансляції під час чемпіонату США з американського футболу Super Bowl рекламного ролика християнської організації Focus on the Family…

Focus on the Family вимагають від телекомпанії CBS зняти рекламу з ефіру, оскільки, на думку представників організації, це може роз’єднати націю. Втім керівництво телекомпанії вже схвально висловилося щодо ролика.

Колумніст профільного видання Advertising Age Боб Гарфілд також вважає вчинок CBS занадто ризикованим. За його словами, американські центральні медіа впродовж багатьох років уникають транслювати спірні комунікації і тим самим дозволяють собі зберігати нейтралітет з подібних позицій. “Я здивований тим, що хтось збирається взяти на себе ризик, схвалюючи показ ролика з відверто релігійним месиджем”, - сказав Гарфілд.

Нагадаємо, трансляція Super Bowl - найбільш рейтингова програма американського телебачення. Цей ефір стає майданчиком змагань не тільки футболістів, але і рекламодавців - кожен з них намагається здивувати публіку новими роликами. У результаті в проведеному нещодавно опитуванні було встановлено, що більшість глядачів Super Bowl насправді більше притягує реклама, ніж гра.

30 секунд рекламного ефіру на цьому шоу коштують $ 2,8 млн.

http://ua.korrespondent.net/

..

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: