Антиабортний ролик змінив громадську думку в США
Близько 4% прихильників абортів, які побачили антиабортну рекламу 7 лютого в перерві фіналу американського футболу Super Bowl, зізнались, що переглянули своє ставлення до життя ненароджених дітей. Це результат найновішого дослідження громадської думки у США.
Тридцятисекундний ролик, у якому мати відомого американського нападника Тіма Тебова розповідає, як, завагітнівши Тімом, вона постала перед дилемою, коли лікарі рекомендували їй зробити аборт у зв’язку із очікуваними пологовими ускладненнями. Пем Тебов, однак, народила здорову дитину. Головним девізом реклами є слоган «Шануй сім’ю, шануй життя».
Цю рекламу побачило 92,6 мільйонів глядачів. Як свідчить дослідження, з них 1,7 мільйонів змінило своє ставлення до абортів після цього ролика. Більшість респондентів позитивно поставились до трансляції антиабортної реклами під час фінального матчу. А 8 відсотків опитаних вважають, що не потрібно було показувати цей ролик у перерві фіналу Super Bowl.
Підготувала ролик і замовила його випуск християнська організація «Focus on the Family».
Реклама – загалом позитивна та навіть смішна. Під час драматичної розповіді матері про обставини своєї вагітності з'являється Тім і збиває матір з ніг. Потім він її перепрошує та обіймає. Слово «аборт» не звучить у рекламі жодного разу.
Проти трансляції реклами виступали проабортні, феміністичні та гомосексуальні організації. Телекомпанію CBS закликали зняти рекламу з ефіру, мотивуючи це тим, що такий ролик може роз’єднати націю.
Трансляція Super Bowl - найбільш рейтингова програма американського телебачення. Цей ефір стає майданчиком змагань не тільки футболістів, але і рекламодавців - кожен з них намагається здивувати публіку новими роликами. У результаті в проведеному нещодавно опитуванні було встановлено, що більшість глядачів Super Bowl насправді більше притягує реклама, ніж гра.
30 секунд рекламного ефіру на цьому шоу коштують $ 2,8 млн.
За матеріалами: КАІ
..
0 comments:
Post a Comment