Світ сутінків: погляд на аборти відкритими очима

12:12 PM 0 Comments

Ви коли-небудь були на страті , тільки не страшенного злочинця, маніяка й убивці, а на страті маленького, ні в чому не винного дитинчати , з пухкими ручками й щічками, і з пухнастим волоссячком на голівці ? На страті дитинчати, яке любить свою маму й довірливо притискається до неї, а мама сама приносить його на страту, тому що їй так зручно. Повірте, якщо ви на ній побуваєте – це буде найстрашнішим спогадом вашого життя.

Уявіть собі, що ви їдете на машині в інше місто, як раптом по дорозі потрапляєте в просторову діру, але ви ще не знаєте, що ви туди потрапили.

Ніколи не знаєш, чим може закінчитися навіть найпрекрасніший день. Свіжий і радісний літній ранок, такий, який сам по собі вже піднімає настрій. Сяюче сонце, блакитний купол неба, спів птахів, легкий вітерець, наповнений пахощами квітучого різнотрав’я. Машина легко несеться в невідому далечінь, і сіра стрічка шосе стрімко тікає під капот. Ви включаєте музику й починаєте насолоджуватися рухом і улюбленими ритмами. Але раптом небо темніє, немов хтось невидимий відключає світло, і починається буря. Потоки зливи й пориви шквального вітру лавиною обрушуються на автомобіль, готові змити його з дороги, як дрібну тріску. Простір немов звивається в один виючий ревучий вихор, і ви вже не розумієте, де небо, а де земля й чи стоїте ви ще на дорозі або вас уже змило в канаву. Усе закінчується в одну мить так само раптово, як і почалося. Ви виявляєте, що стоїте на тому ж місці, де й зупинилися, а погода така ж, як і була, навіть асфальт сухий. Але що це було? Фантастика. Переводите подих і починаєте рухатися, спочатку обережно, усе ще боячись повторення дивної бурі, а потім, переконавшись, що нічого страшного більше не відбувається, набираєте швидкість і мчите вперед, намагаючись не думати про те, що сталося.

Нарешті, ви в’їжджаєте в місто - мету подорожі. Неприємний інцидент із бурею вже майже забутий. Звичайне місто, яких у нашій країні тисячі. Вивіски, магазини, будинки, світлофори, люди на автобусних зупинках, діти йдуть зі школи, матусі з колясками, бабусі з авоськами. Раптом головна дорога, по якій ви їхали, впирається в зовсім незнайому площу. Дивно, її раніше тут не було, думаєте ви. Довелося зупинитися й вийти, щоб запитати дорогу. У центрі цієї площі перебуває щось схоже на літній танцмайданчик, які часто будували в провінційних містечках радянського часу. Навколо майданчика багатолюдно, до майданчика йдуть люди, — в основному жінки, які несуть на руках або ведуть маленьких дітей. Напевно, до них приїхали артисти, і буде вистава, подумалося вам, дивлячись на людей з дітьми. Повз вас проходить жінка середніх років з відсутнім виразом обличчя, за руку вона веде маля, яке тільки що навчилося ходити. Маля ще дуже непевно переставляє ніжки, і жінка щораз підтягує його за ручку, щоб той не впав.

— Скажіть, як проїхати на таку-то вулицю, — запитуєте ви в цієї жінки. Але жінка вас не бачить і не чує, продовжуючи рух убік танцмайданчика. Слідом за нею крокує інша, зовсім молода, на руках у неї сидить дівчинка. Ви й цій жінці задаєте те ж питання, але реакція аналогічна. Вас не чують і не бачать? Ні, це просто крайня невихованість і хамство місцевих жителів, ви починаєте внутрішньо обурюватися, запитуєте ще в однієї, але відповіді так і немає. Так непомітно ви опиняєтеся в самій гущавині юрби. Юрба злегка гуде, вас штовхають і не помічають.

Ви прагнете ще раз обуритися й щось запитати, як раптом те що відбувається на сцені в одну мить паралізує вас, як паралізує нічний кошмар, що раптово напав. Такий кошмар, від якого ви намагаєтеся бігти, але ноги немов налилися свинцем і їх неможливо відірвати від землі. Ви намагаєтеся закричати, але найгучніший лемент, що виривається з ваших грудей, перетворюється в беззвучне сипіння, ви намагаєтеся прокинутися, але не можете цього зробити. Ви стоїте, не в змозі відірвати погляд від того, що відбувається на сцені. Сцена вся суцільно залита кров’ю, для її стоку проведений спеціальний жолоб, куди вона збирається в ємності, що спеціально підставляються, які відправляються для подальшої переробки. На сцені стоїть жінка в білому халаті, рясно заляпаному кров’ю, у руці в неї гострий нікельований інструмент, схожий на сокиру.

— Наступний, - таким же нікельованим голосом вимовляє катівниця.

На сцену піднімається та сама жінка з відсутнім виразом обличчя, тягнучи за руку маля, що впирається і вже відчуває щось недобре.

— У мене вже двоє спиногризів у будинку, куди мені третього, убогість плодити. Я на роботі з ранку до ночі, цих би прокормити, одягти, взути. Чоловік один хрін заробляє, ну й куди мені ще один рот.

— Зрозуміло, роздягайтеся, — вимовляє катівниця. Із плачучого маляти здирають одяг, маля намагається вивернутися, тягне до матері ручки й заходиться в лементі , але мати на це не реагує, на її обличчі не здригнувся жоден м'яз. Вона простягає своєю дитину катівниці.

— Ти бач, відчуває, що його вбивати будуть, — сміється катівниця. Кидає дитину на плаху й відтинає гострим ножем спочатку ніжки, потім ручки, а потім і голову. Кісточки тріскотять, дитина затихає. Пухленькі ручки й ніжки, усе в ще дитячих перетяжках, кидають у спеціальне цебро, – усе піде на переробку. Із сировини зроблять креми що омолоджують й ліки, буде користь людям.

— Наступний, — знову звучить металевий голос. На сцену піднімається вже бачена вами молода мати з дівчинкою.

— Я студентка й незаміжня , ну куди мені дитина. Мені вчитися треба, заміж вийти, а потім і дітей ростити, а зараз ще рано. Та й залетіла я сп’яну, на вечірці в друзів, і за таточка її заміж не збираюся.

Дівчинка намагається вчепитися рученятами в матір, з жаху здригаючись усім своїм маленьким тільцем. Її відривають і проробляють усе те ж саме, що й з попередньою дитиною. У цей час мати дістає косметичку й починає поправляти макіяж, у неї сьогодні романтичне побачення, треба бути до нього готовою.

— Не забудь ось це, — кричить вслід їй катівниця й кидає упаковку таблеток, — а то через рік знову сюди припрешся.

— Наступний. На сцену піднімаються молодята із грудним дитинчам.

— Ми недавно одружилися, для себе ще пожити треба. Квартири своєї немає, грошей треба заробити, на курорти поїздити хочеться, а отут цей пищить ночами, ну навіщо нам зараз уся ця морока. Так хочеться для себе пожити. Ми молоді, встигнемо ще дітьми обзавестися.

Їхня дитина, хоч і малий, але теж намагається пручатися, кричить, дриґає ручками й ніжками, але в руках досвідченої катівниці швидко затихає.

— Наступний. На сцену піднімається ще одна дівиця й тягне за руку велику, майже вже трирічну дитину. Дитина кричить, благає пощадити, сльози ллються з розчервонілих оченят, але мати на неї не реагує.

— Строк дуже великий , - вимовляє катівниця, — про що раніше думала, не могла вчасно прийти?

— Спочатку хотіла залишити, а потім передумала, у мене обставини змінилися, чоловіка з іншою застукала. Ну й навіщо мені тепер дитина, якщо однаково розлучатися? Хто мене з нею заміж візьме, а я ще молода й прагну своє життя нормально влаштувати.

— Тепер доведеться застосовувати інший метод, —говорить катівниця, — спочатку доведеться його занурити в розчин концентрованої солі, тому що кістки на такому строці вже дуже тверді й звичайним ножем їх не візьмеш.

— Я згодна, - вимовляє мати.

Дитину запихають у ванну з розчином. Сіль починає роз'їдати їй очі , шкіра з тільця злазить жмутами, але вона усе ще жива і довго б’ється в передсмертних конвульсіях.

— Ну коли вже закінчиться? – обурюється нетерпляча мати.

— Терпи, — відповідає катівниця. — Сама строк пропустила, прийшла б вчасно…

Нарешті дитина затихає, його поїдене сіллю тільце витягають, загортають у клейонку й кладуть у холодильник — усе піде на переробку, на благо людства.

— Наступний, - кричить катівниця.

Стійте! Припиніть! Намагаєтеся ви кричати, але вас не чують, як не чують кажана, що кричить.

Досить! Неймовірним зусиллям волі ви відриваєте важкі ноги від землі й біжите до машини. Скоріше, подалі звідси, із цього пекельного місця, із цього проклятого міста. Скоріше! Руками, що трясуться, ви намагаєтеся завести машину, відразу не виходить, робите останнє зусилля над собою, і нарешті їдете. Скоріше, на шосе, на трасу, тільки б трапилася буря. Буря, яка поверне вас назад, у наш світ.

Але стоп, у нас роблять те ж саме, у нас говорять ті ж самі слова. Різниця тільки в тому, що наші діти ще не народжені, але вони такі ж, як і ті — народжені. У нас це називається таким простим словом – аборт. Те, що відбувалося на сцені, усього лише називається аборт, так просто. Їх так само страчують, і вони відчувають той же біль, тільки лементи їх не чути. Але яка різниця, чути лементи або не чути? Яка різниця?! Результат той самий.

Ви знову потрапляєте в бурю й повертаєтеся у свій світ, у свій вимір.

Треба сказати людям, щоб не робили того, що ви бачили там. Але чи почують люди ваш писк, схожий на голос летючої миші?

Юлія Сисоєва

www.noabort.net

..

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: