Кому це вигідно?

3:21 AM 0 Comments

Життя людини – найвища цінність. Людина, яку створив Бог, отримала у подарунок  плідність – здатність передавати життя. Супутником плідності є сексуальна насолода, котра, хоча й займає істотне місце у Божій концепції відносин між людьми, та все ж підпорядковується продовженню роду.

Людина ж висунула власну анти концепцію, в якій життя дитини є менш важливим, ніж сексуальна насолода, і, в кінці кінців стає лише небажаним результатом статевих стосунків. Вихваляючи прагнення усе випробувати, людина винайшла безліч способів усунення цього «побічного продукту». Починаючи від засобів і технік перешкоджання заплідненню та закінчуючи абортами і прийомами викликання передчасних пологів. У пропаганді цих способів, людина втратила поняття відповідальності за власні вчинки, сподіваючись, що якісь предмети або засоби позбавлять її від цієї відповідальності. У той самий час відповідальність, без якої не може бути й мови про кохання, вимагає участі розуму і волі, а також готовності відповідати за наслідки власних дій.
Усілякі сексуальні неподобства, порнографія, контрацепція, штучні пологи, є джерелом величезних прибутків для певних кіл. Тому цілком логічно, що частина грошей іде на рекламу, яка постійно стимулює усе більші неподобства. Просто це комусь вигідно! На жаль, пропаганда способу життя, що спирається на моральність, збанкрутувала б їх! Тому їхня мета – здолати всіх і вся, що має відношення до морального способу життя. Тому їх ворогом є міцна гармонійна сім'я – вони борються з нею. Ще одним ворогом є Церква, що неупинно захищає злагоду і гармонію у сім'ї, саме тому з таким озлобленням вони борються проти Церкви. Пропаганда вседозволеності, дозволяє обманювати, насміхатися, та навіть убивати, тільки б зберегти цей міжнародний бізнес. Рекламуються «чудові» засоби : «Людино, не мучся, використовуй наш засіб і всі твої проблеми зникнуть. Це так легко і просто, повір нам. Ті люди, що пропагандують природні методи (маються на увазі методи розпізнавання плідності – ред.) схиляють тебе до терпіння, стриманості, пропонують щось вираховувати, від чогось відмовлятись. Все це тягне за собою нікому не потрібні обмеження. Не вір їм, вони хочуть тебе обдурити (цікаво, з якою метою?). Повір нам: ти купуєш наш засіб -  і ніяких проблем» і т.д.
Але для того, щоб виправдати контрацептиви немає жодного позитивного аргументу. (Увага! Тут мова не йде про лікування, котре, як побічний ефект, тягне за собою безпліддя. Ми говоримо про дії та засоби, мета яких – уникнути запліднення для того щоб жити статевим життям без наслідків, коли забажаєш). У жодній життєвій ситуації використання контрацептивів не є добром, а це означає що його плоди є злом. Це добре відомо тим, хто рекламує контрацептиви, тому вони й намагаються, спекулюючи почуттями і реальними трагедіями, конструювати і відтворювати екстремальні ситуації, де контрацепція виступає у ролі «меншого зла».
Насправді, можна навести чимало випадків, коли п'яний чоловік грубо ґвалтує дружину, і краще було б використовувати який-небудь засіб, щоб не завагітніти, ніж народити чергову дитину, не маючи змоги забезпечити їй нормальних умов життя. Приклад дуже виразний. Але зауважимо, що чоловік би не ґвалтував  дружину (а, можливо, і не пив би), якби їхнє спільне життя було святинею, а не об'єктом купівлі-продажу, як того прагнуть, між іншим, виробники контрацептивів. Лукавство людей, які рекламують контрацепцію полягає в тому, що для подолання і запобігання патології вони пропонують методи і засоби, що, власне, і призводять до цієї патології, підходи, котрі напряму є її джерелом. Тут дуже виразно видно, що для них важливо і скільки «щирості» в їхній турботі про «людське благо».
Найбільшою небезпекою для бізнесу, що займається контрацепцією, було б розумне використання людьми відповідних знань. Чим же займаються «спеціалісти» в області реклами? «Це ж очевидно, тут навіть немає про що думати, кожен хто думає інакше, - дурень, поборник мракобісся, обдурений. Тільки ми праві.»
Брехня, повторена 100 разів стає для користувачів «правдою». Компанії, котрі рекламують контрацепцію частіше за усе брешуть, говорячи про неефективність природних методів. Цей докір вони трактують як очевидний, такий що не підлягає обговоренню. Однак, нещодавно в одному з поважних англійських медичних журналів авторитетний автор написав, що «найновіші контрацептиви за своєю ефективністю помалу наближаються до найкращих природних засобів оберігання від запліднення».
Основне звинувачення прихильників контрацепції по відношенню до природних засобів в наступному: «Неможна, коли хочеться, а коли можна - не хочеться». Чим висувають звинувачення щодо відсутності спонтанності, наче б то це представляє собою непереборні труднощі для спільного життя.
Особливою рисою людей є те, що людина може і повинна піддавати свої дії контролю розуму і волі. Зведення спільного життя до понять «хочеться», або «не хочеться» - це примітивізм, де сексуальні дії людини зводяться до задоволення фізіологічних потреб. Можливо, хтось буде у захваті від того, що песик на прогулянці «спонтанно» зробить свої «маленькі справи» на доріжці. Та якщо б людина почала поводитися так, це вважалося б, як мінімум, недоречно. Людина повинна робити це на одинці, у спеціально відведеному місці, в запланований час. Кожна нормальна людина, навіть дуже голодна, повинна вміти зачекати в ресторані, доки до нього підійде офіціант (навіть, якщо той забарився), а не кидатися «спонтанно» до тарілки гостя за сусіднім столом. Кожна нормальна людина має вміти зусиллям волі стримувати свої стихійні реакції, якщо цього вимагає від нього розум. Усе це – очевидні речі. Так чому ж, кожна нормальна людина не повинна вміти вольовим зусиллям утримувати сексуальні бажання, якщо розум не радить йому задовольняти їх? Відсутність саме цього вміння є джерелом багатьох нещасть в сім'ях, і не тільки. Між іншим, саме тому, що таке вміння, безумовно, необхідне для нормального життя, люди, що займаються бізнесом, пов'язаним із контрацепцією, намагаються висміяти це, навішуючи ярлик «відсутності спонтанності». Давайте ж використовувати розум для формування власної думки і піддавати критиці пусті пропагандистські лозунги.
Якщо для людей інтимна зустріч – справді глибоке переживання, свято для двох, то її потрібно запланувати і підготувати. Якщо навіть у такій щоденній справі, як споживання їжі, культурна людина піклується про збереження певних правил, то невже у найінтимнішій сфері все повинно бути, аби як? Думаю, кожен може відчути різницю між поглинанням тушкованої капусти у привокзальному буфеті та вечерею у сімейному колі у Святвечір. Така ж сама різниця існує між сексуальним актом, де здійснюється «спонтанна» розрядка сексуального напруження, та святом подружжя в старанно підготовленій атмосфері. (В тому числі і психологічної, що є дуже важливою, особливо для жінки).
Нарешті, остання проблема. Природні методи розпізнавання плідності вимагають уміння відмовлятися від сексуальних стосунків на протязі декількох днів, або навіть тижнів. Супротивники ж цих методів вважають це чимось неможливим, шкідливим для здоров'я, таким що призводить до неврозу і навіть, наче б то, таким, що суперечить природі, порушує спокій подружжя. Замість того, щоб вдаватися до дискусії з прихильниками цих абсурдних поглядів, наведу приклади з життя конкретних людей.
Багато років тому назад до Польщі приїздила Желька Живкович, хорватка, батьки якої були членами папської Ради у справах сім'ї, вона приїздила читати лекції. Вона розповідала, як, відпочиваючи на морі, познайомилася з італійкою. Та усією душею «прив'язалася» до Жельки і відкрила їй історію свого життя. Зачаття дитини, шлюб, її чоловік робив серйозну кар'єру, вона теж – тому вирішили, що не можуть собі дозволити мати більше дітей. Щоб реалізувати цей план скористалися гормональними контрацептивами. Це подіяло – більше дітей не було. Однак почали псуватися подружні стосунки. Однак, вони зовсім не пов'язували це з використанням контрацептивів. Нарешті, дуже серйозно похитнулося здоров'я жінки. Лікар порадив відмовитись від гормонів. Подружжя почало шукати інший спосіб, який не шкодить здоров'ю, і натикнулось на метод Біллінгса. (…)Італійка, говорячи про цей метод, просто сяяла, вихваляючи його: «Це такий прекрасний, просто чудовий метод і т.д.» А потім сказала у захваті: «Уявляєш, я знову вагітна». Желька, котра сама вивчала природні методи і чудово знала, який механізм подіяв, «зіграла на дурника», заперечивши: «Про що ти кажеш, що це за метод такий? Не хотіла, але завагітніла. Не хочу нічого чути про такий метод, мені це ні до чого!». На що італійка відповіла: «Ти нічого не розумієш: з того часу, як ми почали застосовувати цей метод, чоловік почав інакше до мене ставитися, почав поважати. Уявляєш, ми закохалися одне в одного знову, як раніше! І в нас виникло пристрасне бажання, щоб плодом нашого відродженого кохання стала чергова дитина».
І це ніяка не казка, не диво, а дуже простий механізм, дію котрого можна підтвердити великою кількістю подібних прикладів. Просто, коли жінка вживала гормональні протизаплідні пігулки, у чоловіка виникло неадекватне ставлення до неї: «безплідна» жінка для щоденного «використання». А коли чоловік погодився використовувати метод Біллінгса, все змінилося. І зміниться кожний. Вже під час першого циклу чоловік, якого не привчили до чекання, побачить, наскільки приваблива жінка його дружина. А зрозуміє він це саме тому, що змушений буде зачекати. Контрацепція не дає такої можливості, а люди потім дивуються чому приїдаються одне одному настільки, що в кінці кінців їм починає здаватися більш привабливим дехто третій, не в сім'ї.
Все це дуже просто та логічно. Однак, якщо хто-небудь не бажає використовувати розум, то він ним і не скористається, і тут вже нічого не поробиш. Рекламуючи контрацепцію серед молоді (часто під приводом  оберігання від СНІДу), як правило говорять щось таке: «Якщо ти любиш ризик, любиш небезпечні ситуації, якщо тобі приносить задоволення контакти з випадковими знайомими – візьми презерватив, і він вирішить твої проблеми». Можна перефразувати цей вислів таким чином: «Якщо ти любиш ризикувати, якщо тобі подобаються небезпечні ситуації, якщо тобі приносить задоволення бігати по дорозі, поміж швидкісними автомобілями, надінь захисний шолом, і він вирішить твої проблеми». Проблем людства не вирішити, даючи їм «чудодійну пігулку», або «захисний шолом» замість розуму. Це шлях, що веде до загибелі. (…) Лише використовуючи силу розуму і волі, насправді  можна вирішити проблеми людства.
Що ж робити? Мати Тереза із Калькутти на питання журналіста: «Що робити для того, щоб змінити світ?», відповіла: «Я зміню себе, а ви – себе». Тобто, треба починати із себе. Зі щоденної праці самовиховання, плодом котрої стане контроль над собою і справжня свобода. Лише тоді, коли я собою «володію», я можу бути прекрасним дарунком для свого обранця. Тільки тоді я зможу кохати по справжньому.
Потрібно завжди бути на сторожі, постійно критично використовувати розум і формувати, удосконалювати свою волю, щоб не дозволити ввести себе в оману. Для цього слід постійно шукати Правди, що звільнить нас, а також джерело цієї правди. Потрібно перебороти себе у бажанні  звеличувати себе над законами природи, а тим самим над її Творцем. Потрібне упокорювання, щоб бути в змозі черпати з Джерела Істини. Але ж для того, щоб напитися з джерела, потрібно стати на коліна і нахилити голову. Нехай усе так і буде!

Яцек Пуликовський

http://www.media.catholic.by (переклад Юлії)

..

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: