Біблія про аборт

6:21 AM 0 Comments

 В Біблії слово „аборт" не зустрічається, ні прямо, ні його синоніми. Тим не менш, із Святого Письма ми можемо зробити достатньо ясні висновки відносно цього потворного явища.

 
 У Старому Завіті штучний аборт прямо не згадується, однак є вказівка на самовільний аборт, який стався з чиєїсь вини, який розглядається як злочин: „Коли б’ються чоловіки та поштовхнуть при тому вагітну жінку, і вона скине дитину, але без іншої шкоди, то той мусить заплатити відшкодування, яке накладе жінчин чоловік, і винний заплатить згідно з судовим присудом." (Вих 21,22).
 
 Аборти, як такі, в стародавньому світі існували, оскільки про них говорять Аристотель, Гіппократ, Овідій. Давні ізраїльтяни не жили у вакуумі і не могли не знати про існування аборту. Напевне вони були поширені не лише в грецько-римській цивілізації, але й серед народів, що безпосередньо оточували Палестину. Тим не менш штучний, умисний аборт не згадується в Законі пророках. Це свідчить про те, що стародавньому єврею не могло навіть прийти до думки знищувати своїх нащадків у такий жахливий спосіб. І це навіть при тому, що юдеї часто відступали від Бога, займались ідолопоклонством тощо.
 
 В Біблії абсолютно чітко і недвозначно прослідкується думка про те, що життя людини починається не з моменту народження ,а з моменту зачаття.
„Так говорить Господь, який тебе створив, тобі образ дав уже з материнського лона, який тобі допомагає" (Ісая 44, 2).
„Ти створив моє нутро, ти мене виткав в утробі матері моєї. Хвалю тебе, що сотворив мене так дивно." (Псалом 139 (138), 13-14).
„Перш ніж я уклав тебе в утробі, я знав тебе" (Єремія 1, 5).
Кажучи про Йоана Хрестителя: „і сповниться Духом Святим вже з лона матері своєї" (Лк 1, 15).
„Господь покликав мене від утроби…А тепер каже Господь, що сотворив мене вже від утроби на те, щоб я був його слугою…" (Ісая 49, 1-5).
Апостол Павло каже: „Та коли той, хто вибрав мене вже від утроби матері моєї і покликав своєю благодаттю…" (Гал 1, 15).
„Хіба не той, що створив мене, створив і його в лоні? Хіба ж не той самий сотворив нас в утробі?" (Іов 31, 15).
Ісааку ж обрано ім’я перед його зачаттям: „Бог же сказав [Аврааму]: „Сара, твоя жінка, вродить тобі сина, й ти назвеш його ім’ям Ісаак. Я укладу з ним союз мій, союз вічний, для потомства по ньому" (Бут 17, 19).
Йоану Хрестителю ім’я було дане перед його народженням (Лк 1, 13).
Під час Благовіщення ангел Господній дає ім’я Богонемовляті перед його зачаттям від Духа Святого: „Ось ти зачнеш у лоні, й вродиш сина, й даси йому ім’я Ісус" (Лк 1, 31).

 Немає жодних сумнівів, що Біблія ясно говорить про те, що життя людини починається з моменту зачаття і, відповідно, аборт, на якому б терміні він не був зроблений, є вбивством:
Заповідь „Не вбивай" (Втор 5,17) без жодного сумніву стосується і ненароджених дітей.
„Кожен, хто ненавидить брата свого, - душогубець, а ви знаєте, що ніякий душогубець не має в собі життя вічного, що в ньому перебувало б." (1Йн 3,15)
„А коли він ударив когось залізним знаряддям так, що той помер, то він душогубець і, як душогубець, мусить бути покараний смертю" (Числ 35, 16)
„Людина ж у своїй злобі може вбити, однак Духа, що вже вийшов, не може назад привернути. Уникнути руки твоєї – неможливо" (Муд 16, 14-15)
„Ось чому тих, що падають, ти караєш легко і, нагадуючи те, чим згрішили, їх остерігаєш, щоб вони відвернувшись від зла, повірили, Господи, в тебе. Колишніх мешканців твоєї землі святої ти зненавидів за їхні злочини пре ганебні, за їхнє чарівництво, обряди нечестиві, за їхні немилосердні дітовбивства, за учту, в якій вони споживали нутрощі, людське тіло і кров, посвячені у таємному бенкетуванні; родителів, убивників безпомічних дітей, вирішив ти вигубити руками батьків наших" (Муд 12, 2-6)
„Ви крадете, вбиваєте, чужоложите, криво присягаєте, кадите перед Ваалом, бігаєте слідом за чужими богами, що їх не знали, а так приходите й стаєте передо мною в цьому домі, що носить моє ім’я, та й говорите: Ми у безпеці! –лише щоб далі коїти всі ці гидоти" (Єремія 7, 9-10)
„Безвинної крові не проливатимете" (Єремія 7, 6)
„Проклят, хто тайкома вб’є свого ближнього!" (Втор 27, 24)

 Ось що (згідно зі Святим Письмом) повинні робити християни, коли поруч із ними вбивають ненароджених дітей: „"Рятуй тих, що на смерть тягнені" (Прип 24, 11)
„Проклят, хто бере дарунок (підкуп), щоб погубити душу безвинну" (Втор 27, 25). А це вже стосується більше лікарів, що роблять аборти.

http:// orthomed.ru

(переклад Тетяни)

..

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: