Все по черзі

1:05 PM 0 Comments

Я згодна рятувати китів. Боротися за навколишнє середовище. Я навіть готова захищати якихось пташок від повного зникнення. Я запишуся в товариство захисту тварин і візьму покинутих кошенят. І, якщо буде потрібно, цуценят.

Я навіть згодна стати вегетаріанкою, хоча обід без котлети здається мені неповним. Буду боротися із жорстокістю у ставленні до тварин, яких вирощують для нашого столу. Оголошу бойкот біфштексу й курячому паштету. І навіть гусячому.

Щоб бути послідовною й не зупинятися на досягнутому, запишуся в товариство тверезості. Підтримаю студентів. І викладачів, раз така справа. Буду спонсорувати юних винахідників і вибивати гранти талановитим ученим. Буду всіма силами підтримувати науку. І мистецтво. Ну, і спорт.

Я захищу історичні й культурні пам’ятники. Підтримаю молодь і не забуду пенсіонерів.

Я внесу вклад у розвиток медицини. Зроблю все можливе, щоб перемогти пташиний грип. І звичайний теж. Я буду заохочувати дослідження в області серцевих захворювань. Буду активно боротися зі СНІДом.

Але це все тільки тоді, коли припинять убивати дітей.

Людмила Селенськая

www.noabort.net

..

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: