Три щасливі історії про збережене життя

3:10 PM 0 Comments

Не уявляю, як таке можливо

Два роки тому я народила дитятко. Хотіла зробити аборт, коли довідалася про незаплановану вагітність… Тільки виповнилось 19, ні роботи, ні окремого житла (із сестрою жили), з хлопцем відносини хотіла розривати… але раптом ця вагітність. Три місяці поривалася піти на аборт, а він мене не пускав.

З ним ми вже не живемо разом, розвелися коли дочці був рочок… сиджу зараз на маминій шиї, але це ж не буде тривати вічно! У підсумку буде й робота, і малюк мій підросте, і чоловіка я знайду, який не злякається мого дитя… А якби я тоді вбила своє чадо, то подумки б щоночі в кошмарах поверталася б у той день. Адже зараз від одного слова “аборт” я тремчу. Я занадто багато бачила на цю тему відео й фото (підсвідоме бажання відговорити себе від цього кроку), і я не уявляю як таке взагалі можливо…

24.02.2008, Олеся, Санкт-Петербург

Дякую, Господи, що не дав зробити помилку
Два роки тому я збиралася зробити аборт. Причин було багато: мені тільки 18, чоловіка немає, навіть перший курс ще не закінчила. Вже записалася. В останній момент передумала. Господи! Яка ж я зараз щаслива! У мене прекрасне маля, його тато теж тепер з нами, хоча вмовляв зробити аборт найбільш за всіх. Не втомлююся повторювати: “Спасибі Тобі, Господи, що не дав зробити помилку!” Дійсно, багато чого з того, що здавалося нерозв’язним, вирішується саме собою.

10.02.2008, Вікторія, Санкт-Петербург

Добре, що не скористалася Сталінським методом
Я теж дуже щаслива!!! Завагітніла поза шлюбом й поза планом, без грошей на той момент, навчання перерване… Всі умови, щоб за нинішніми моральними цінностями вбити дитя й позбутися від проблеми. Як Сталін говорив, немає людини - немає проблеми. Боже! Слава Тобі й величезне спасибі, що позбавив мене від такого рішення, моєму синові 6 років, красень! Добрий хлопчик, проти абортів уже зараз, і ми дуже щасливі, через всі труднощі Господь допоміг, підтримуючи, і все в мене є й навчання й у матеріальному плані все ОК і найголовніше - СИН!

09.02.2008, Олександра

http://www.noabort.net/istorii

..

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: