Молитви жінки, яка вбила дитинча у своїй утробі

3:19 PM 0 Comments

Молитва перша жінки, яка вбила немовля у своїй утробі
О Владико, Господи Ісусе Христе, Сину Божий! Заради великої благості Твоєї, нас ради людей і нашого ради спасіння Ти у плоть одягнувся, і розп'явся, і був похований, і Твоєю кров'ю оновив зітліле єство наше. Прийми моє покаяння у гріхах і вислухай слова мої.

Згрішила, Господи, перед небом і перед Тобою словом, ділом, душею, і тілом, і думками розуму мого, заповіді Твої порушила, не послухала Твого повеління, прогнівила Благість Твою, Боже мій, але, як Твоє творіння, не зневірююся у спасінні, а до безмежного Твого благосердя насмілююся прийти і молюся Тобі: Господи, в покаянні дай мені скрушене серце і прийми мене, благаючу, і дай мені думку благу, дай мені сльози зворушення, Господи, дай мені з благодаті Твоєї покласти початок благий. Помилуй мене, помилуй мене упалу, і пом'яни мене грішну рабу Твою, у Царстві Твоїм нині, і повсякчас, і навіки-віків. Амінь.

Молитва друга жінки, яка вбила немовля у своїй утробі
О Боже, премилосердний Христе Ісусе, Спасителю грішних, ради спасіння роду християнського Ти залишив, Всемилостивий, преславні небеса і оселився в юдолі цій плачевній і багатогрішній; Ти прийняв на Свої Божественні рамена наші немочі і поніс наші хвороби; Ти, о Страждальнику Святий, уранений був за гріхи наші, а тому і ми до Тебе, Чоловіколюбче, підносимо наші смиренні благання: прийми їх, о Преблагий Господи, і зійди до немочей наших і не пом'яни гріхів наших, і гнівний намір помститися за гріхи наші відверни від нас.
Кров'ю Твоєю всечесною Ти оновив упале єство наше, онови, Господи Ісусе Христе, Спасителю наш, і нас, сущих у тлінні гріхів, і втіш серця наші радістю Твого всепрощення. З воланням і теплими сльозами розкаяння припадаємо до ніг Твого Божественного милосердя: очисти нас усіх, Боже наш, Твоєю Божественною благодаттю від усіх неправд, беззаконь нашого життя, щоб у святині Твого Чоловіколюбства ми прославляли всесвяте ім'я Твоє, з Отцем і Преблагим і Животворчим Духом, нині, і повсякчас, і навіки-віків. Амінь.

Молитва матері, що вбила в утробі своє дитя
Отче Всесвятий, в Тройці Єдиний, глянь Своїм оком на мене, грішну, недостойну рабу, яка вчинила страшний гріх дітовбивства в утробі своїй. Згрішила я, Боже, і милостиво благаю прощення у цьому постидному гріху. Каюся і взиваю до Тебе, Чоловіколюбця, загладь провини мої за вбивство ненароджених, нехай буде з дітьми моїми свята воля Твоя, охрести їх у безмежності щедрот Твоїх. Не позбав, Владико Небесний, Божественного світла Свого немовлят убитих, які не сподобилися святого хрещення. Господи Ісусе Христе, Сину Божий, помилуй мене, грішну.
(Молитися до кінця життя)

..

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: