Він врятував мою дитину

2:58 PM 0 Comments

Ця історія почалася у травні 2000 року. Коли лікар повідомив, що я вагітна, це було як грім серед ясного неба – і для мене, і для лікаря. У нас вже було троє дітей у віці 15, 13 і 9 років. Під час останніх пологів я ледве не померла разом з дитиною, і лікар сказав, що мені не слід більше мати дітей, оскільки кожні наступні пологи будуть надто серйозним навантаженням для мого організму.


Я поставила спіраль. Через п'ять років – ще одну. Під час чергового відвідування лікаря я сказала, що в мене затримка. Мені прописали уколи, але вони не допомогли. Доктор зробив УЗД і констатував вагітність. Я плакала у кабінеті, а мій лікар „не міг дивитись мені в очі", як він сам сказав, і запропонував зробити аборт безкоштовно, бо оскільки це через його недогляд я не вбереглася від небажаної вагітності.
Наше матеріальне становище було непевним: мешкали ми в тісноті, син у вересні мав поступити до технікуму (що було пов'язано з додатковими витратами), молодший син готувався до Першого Причастя. Ми жили тільки на зарплатню чоловіка, а тут довелося б купувати усе необхідне для дитини: ліжечко, коляску, пелюшки, і, звичайно ж, молоко, яке зараз коштує дуже дорого (свого молока в мене ніколи не було).
Коли я почула пропозицію безкоштовного аборту, то зраділа і заспокоїлася. Мені потрібно було з'явитися на прийом до лікаря за тиждень до того, як ляжу у лікарню. По дорозі додому я заспокоювала своє сумління: „Все буде добре, адже це тільки сьомий тиждень – грудку безформних клітин". Ввечері я розповіла про все чоловікові. Він дуже засмутився, але коли почув про аборт, рішуче вчинив цьому опір. Я кричала, що це мені доведеться „носити живіт" і рожати в цих жахливих муках, що я можу вмерти, а йому це байдуже, що весь тягар виховання дітей лежить на мені, що мені вже 36, і я не хочу знову повертатися до пелюшок… Тоді він сказав спокійно: „Ще до того, як ми одружилися, під час паломництва до Чехонстови ти молилася, просячи Бога про те, щоб Він дарував тобі сина-священника. Можливо, це і є цей син". Я нічого не змогла відповісти на ці слова. Я не спала усю ніч, увесь час думала. Під ранок вирішила, що зроблю аборт, а чоловікові скажу, що був викидень. Ця думка мене заспокоїла.
Наступного дня перед тим, як піти з сином до церкви на заняття релігії, я вирішила розібрати речі для прання. У корзині для брудного одягу знайшла свій медальйон. Мабуть, я зірвала його, знімаючи блузу, але навіть не помітила, оскільки сам ланцюжок, як і раніше, висів на шиї. На медальйоні з одного боку було зображення Ісуса Милосердного і напис: Ісус, сподіваюся на Тебе, а з іншого — портрет святої сестри Фаустини.
Ми з сином пішли на заняття релігії. У церкві співали пісню «Колись Ти, Ісус, ходив по землі…», і під час третього куплета, на словах: «Той, хто приймає дитяти…» мене немов струмом ударило. Я опустилася навколішки і заплакала. Я проплакала всю службу. «Що ж я роблю, — думала я. — Я хотіла вбити нашу дитину, заспокоюючи совість нестабільним матеріальним положенням, незручностями, своїм віком. Я хотіла вбити дитину, у якої вже є і тіло, і душа, — як і у того мого сина, який через декілька днів прийме Перше Святе Причастя. Як я могла б «дивитися в очі» Ісусові? Втративши медальйон, я «втратила» разом із ним сумління.
Через декілька тижнів я прочитала у вашому журналі, що спіраль не запобігає вагітності, а є засобом, який викликає викид. І тоді почався мій кошмар. Весь час я думала тільки про те, скількох дітей я вже вбила, а також про те, якою сильною повинна бути ця дитина, яку я ношу під серцем, якщо вона пережила стільки «замахів» на своє життя. Після сповіді я трохи заспокоїлася, але в серці, як і раніше, відчувала огиду до самої себе. Уразило мене те, що для Бога, виявляється, немає нічого неможливого. Він підніс мені величезний дар, хоч я і робила все, щоб не прийняти його.
З того дня, як я вирішила народити цю дитину, я щодня молилася до Божого Милосердя з проханням про те, щоб дитина народилася здоровою.
Мій синок з'явився на світ в грудні 2000 року. Він народився без будь-яких ускладнень — природним чином, при незначних болях, здоровий і красивий. Я зустріла мого малюка із сльозами, поцілувала, перехрестила його лобик і прошепотіла: «Пробач мене, синку».
Мій скарб підростає. Ми всі його обожнюємо і дуже любимо. Розвивається він чудово, бігає по будинку, голосно сміється, говорить «мама», і моє серце стискає туга при думці про те, що він міг не з'явитися на світ. Все, що відбулося з тієї хвилини, коли я прийняла рішення народити сина, для мене є дивом, яке створив Бог. Хоча наша сім'я, як і раніше, живе в тісноті і нам не вистачає грошей, знайшлися люди, які спочатку молилися за нас, а пізніше подарували дитячий одяг, ліжечко, коляску і навіть іграшки. Дивом є і те, що я годувала свого синочка грудьми без яких-небудь труднощів.
Я думаю, що Ісус піддав мене випробовуванню. Я повірила Йому – і тепер щаслива. Він врятував мою дитину, Він врятував мене.
Рената
http://media.catholic.by (переклад Ольга)

www.noabort.org.ua

..

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: