Дівчата! Про що Ви говорите???

4:09 PM 0 Comments

Очі заливаються слізьми

Хочу написати одне… у мене теж була незапланована вагітність… і я думала робити аборт… але коли реально розумієш що хтось живе в тобі й відчуває тебе… ставало не по собі… але я зважилася й народила СИНА… зараз йому 6 місяців… я життя без нього не уявляю…

перший зуб… перша спроба сісти… встати… я як згадаю що я хотіла зробити аборт… очі заливаються слізьми… ЖІНКИ ПЕРЕД ТИМ ЯК ЗРОБИТИ АБОРТ ДОБРЕ ПОДУМАЙТЕ.

11.01.2006, Олена

Дівчата! Про що Ви говорите???

Чим Вам дитина може перешкодити? Який там вік??? Яка фігура? Я завагітніла в 17 років. Народила в 18.

Батько дитини боявся, але ми всі перенесли разом. Ми боролися за наше щастя.

І… зараз ми живемо в забезпеченій щасливій родині, окрема квартира від батьків, я продовжую вчитися й працюю помічником керівника в аудиторській фірмі, продовжую успішну роботу моделі, чоловік - вдалий бізнесмен піднявся до 60тисяч в місяць тільки за рахунок “мотивації” нашим малюком.

26.11.2005, Олександра

Життя не цукор, але ми щасливі

Я завагітніла незаплановано в 21 рік. Вчилася платно, заочно. Батько дитини вчився на денному, але стипендії не одержував, не працював. Я проти абортів. Коли довідалася, що вагітна, вирішила, що дитя залишу. ВІН НЕ ВИНУВАТИЙ І НЕ ПОВИНЕН РОЗПЛАЧУВАТИСЯ СВОЇМ ЖИТТЯМ ЗА ЗАДОВОЛЕННЯ БАТЬКІВ!..

Тоді ще в мене занедужала мама й злягла… Розповіла батькові дитини про все, він мене підтримав. Мама незабаром померла, я дуже переживала. Слава Богу дитина залишилася зі мною! Мій батько вмер за три роки до цього, так що я залишилася одна. Нам дуже допомогли батьки чоловіка (ми дотепер разом), звичайно, було не цукор, але однаково ми були щасливі!

19.11.2005

Усиновлюйте діток, не позбавляйте себе радості!

Два тижні тому я всиновила маля. Господи, яке це щастя! Я виростила трьох своїх дітей і зараз моя родина радується малюсінькому диву. Все життя буду вдячна жінці, що народила мого малюка. Я знаю, що віддати його на всиновлення в неї були дуже вагомі підстави. Усиновлюйте діток, не позбавляйте себе такої радості!

12.08.2005, Олена, Люберці

www.noabort.net

..

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: