Контрацептиви та рак

11:34 PM 0 Comments

   «Відносний ризик розвитку шийки матки зростає пропорційно  тривалості використання.»
   Нове дослідження  Оксфордського Університету  надає так зване «незаперечне» доведення  того, що при використанні протизаплідних таблеток  зростає вірогідність розвитку раку шийки матки
В статті «Рак шийки матки і використання гормональних контрацептивів: системний огляд»  охоплюється 28 досліджень, на основі яких  робляться висновки, які були опубліковані в журналі  опубликованы в журнале Lancet  в 2003 р. (Vol 361 pp.1159-67), а такоє представлений список літератури по данному питанню, складений Міжнародним агентством по дослідженню раку (Ліон, Франція), Епідеміологічним об’єднанням по дослідженню раку Великобританії (Оксфорд), Інститутом по дослідженню раку (Саттон) і Лондонською школою гігієни і тропічної медицини (Лондон).

   Вважається, що найважливіша причина розвитку раку шийки матки – це хронічне інфіковане деякими типами вірусу папіломи людини (ВПЛ). (Walboomers JM, Jacobs MV, Manos M, et al. Human papillomavirus is a necessary cause of invasive cervical cancer worldwide. J Pathol 1999; 189: 12-19.) Більш того, припускається, що використання оральної контрацепції більше 5 років збільшує ризик розвитку раку шийки матки у жінок, в яких знайшли ВПЛ. Дженіфер Сміт вз коллегами дослідили дані 12531 жінок, котрі хворіли раком шийки матки. Вони виявили, що в порівнянні з жінками, зараженими ВПЛ, які ніколи не використовували оральну контрацепцію, відносний ризик розвитку шийки матки збільшується у заражених жінок, які викорристовують контрацепцію пропорційно тривалості використання.
Рак шийки матки – це другий серед найпоширеніших типів раку в жінок у менш розвинутих країнах. Ті особливі типи (види) ВПЧ, які пов’язані з раком шийки матки , передаються статевим шляхом і існує велика ймовірність того, що значна частина сексуально-активних жінок стають (трапляються)  інфікованими одним або двома із цих типів вірусу на протязі всього життя. Чи розвинеться у жінок заражених ВПЧ хронічне захворювання чи рак залежить від інших факторів, в тому числі і від використання гормональної контрацепції. Враховуючи потенційну ймовірність впливу ОК на розвиток раку шийки матки, Всесвітня Організація Охорони Здоров’я провела системний огляд опублікованих даних про всі можливі типи раку та інших новоутворень в шийці матки, а також про фактори ризику вірусу папіломи людини.
    Результати всіх відібраних досліджень по визначених критеріях були згруповані по наступних категоріях використання оральної контрацепції: ніколи не використовували; використовували менше 5 років; використовували на протязі 5-9 років; використовували довготривало (10 років і більше). Поділ також проходив по тривалості використання: використовують в даний час; використовували менше 5 років; використовували 10 і більше років тому. Результати системного огляду опублікованих даних показують, що відносний ризик розвитку раку шийки матки збільшується разом із збільшенням тривалості використання оральної контрацепції.
Наша найбільша моральна відповідальність: подолання контрацептивного мислення
Fr. John A. Hardon, S.J., S.T.D.
    Може здатись дивним, що це наша найбільша відповідальність. Сьогодні у світі існує стільки моральних проблем. Хіба будь-яка з них може бути нашою найбільшою турботою? На мою думку, контрацептивне мислення – найважливіше питання західного суспільства. Зауважте, що я називаю це "контрацептивним мисленням". Ми могли б також назвати це "контрацептивною ідеологією". Вона формувалась століттями. І її наслідки вражають. Можна сказати, що це настільки розрушливо, як коріння масових нападів сучасного суспільства на сім’ю…
  Поставимо собі питання, що ж таке “контрацепція” і “контрацептивне мислення”? “Контрацептивне мислення” - це філософія, яка заявляє, що контрацепція не є морально помилковою. Навпаки, згідно з цією філософією, це може бути добре для благополуччя тих, хто нею користується, а також для благополуччя людства…
  Звідси слід одразу ж розмежовувати дві категорії людей, які в тисячі книжках захищатимуть контрацепцію. Існує нехристиянський світ, якого не виховували на моральних принципах історичного християнства. Та існують ті, хто віроісповідує християнство, але не бачить нічого поганого в практиці контрацепції.
  Спочатку торкнемося нехристиянського світу. Не зважаючи на розходження думок контрацепція не є винаходом сучасності. Вона була в практиці ще на ранньому етапі записаної історії. Саме ріст християнства вперше дав оцінку тій практиці, яка була поширена повсюди (повсеместно), як свідчать історики. Багато років, викладаючи історію контрацепції, я звертав увагу своїх студентів на те, що віками, і навіть тисячоліттями до народження Христа контрацепцію всюди визнавали морально прийнятою і відповідно такою, яку приймав громадянський закон.
    Давайте на хвилину відволічемося і запитаємо себе, що ж трапилося. А тепер проговоримо про дев’ятнадцяте століття. Вже до кінця першої епохи з’являються  християнські автори, які  reprobating і проклинають три практики: контрацепцію, аборт і інфантицид. Із поширенням християнства його моральний вплив на всі континенти почав ставити відбитки на громадянські закони… Християнство було засновано Христом, щоб дати моральний голос так званій “душі суспільства”. В той час як християни залишались твердими і вірними своїм принципам, решта світу, де було представлено християнство, брало з них приклад. Коли християнство сходило із шляху, весь народ ішов за ним.
  Таким чином, до кінця другого тисячоліття в більшій частині сучасного світу просто приймається те, що контрацепція не тільки виправдана, але й навіть повинна бути приписана (нравственным) законам. Це більше не є питанням терпеливості, але питанням дозволу  - тепер це припис. Основою для цього поширеного типу мислення є основним чином оголошений пріоритет особистої совісті кожної людини. Це слід підкреслити! Тепер вже не розум чи воля Бога є моральною при встановленні норм моральної поведінки, а власний розум кожної людини, який визначається особистою волею. Що людина визначить позитивним, те і буде позитивним. Що людина визнає поганим, стає поганим. Іншими словами, совість кожної людини є суддею того, що добре, а що погано…
  Таким чином як тільки контрацепція почала виправдовуватись, і навіть схвалюватись, - це більше не було злочином, не тим злочином, який людський розум не міг би виправдати і який людські закони, створювані людьми, не могли б легалізувати.
   Я говорю про це так: народи стали морально “нечисті”. Моральна нечистота має коріння у запереченні того, ким є Бог, Який стоїть вище людини, будучи творцем, який визначає, що добре, а що погано. Але тепер людина стала собі власним богом….
  З чого складається відповідальність католиків? Наша найбільша моральна відповідальність: подолання контрацептивного мислення. Це не символічна мова, а жорстока реальність. Католики мають повноту істини. Істина доводить до відповідності розум і реальність. Мільйони наших сучасників, які приймають на віру контрацепцію, живуть в уявному, не реальному світі. І цей вигаданий світ рекламується сучасними засобами зв’язку…
Але сьогодні тисячі людей прагнуть істини. Вони прагнуть тієї єдиної їжі, яка може живити людський розум, - істини.
Багато років я визначаю світ розуму, як знання істини. Немає нічого дивного в тому, що за статистикою біля 70 мільйонів американців намагаються досягнути чогось такого, як світ розуму світ розуму з допомогою транквілізаторів - сімдесят мільйонів! Вони прагнуть істини. Це те, що є і в нас, і ми маємо перед Богом зобов’язання ділитись тим, що ми маємо. Ми бачимо, що контрацептивне мислення - це не тільки трагічний симптом людської помилки. Це симптом сильного нездужання, яким є голод за істиною.
  Отже, ми запитуємо себе, в чому полягає відповідальність католиків? Наш обов’язок - жити в істині, як подав нам Христос, втілення Істини, у Своєму земному житті приклад того, як ми повинні жити в цьому перехідному світі, - жити в істині!
  В чому полягає наш обов’язок? Наш обов’язок - захищати істину, оскільки ми усвідомлюємо, наскільки розрушливими є наслідки помилки, і які благословенними є плоди володіння істиною…
  В чому наш обов’язок? Наш обов’язок - ділитися істиною з іншими, тому що це - вища практика милосердя, від якого залежить наше спасіння..
http://www.viktoran.atfreeweb.com  (переклад Ірини Гілей)

Свої зауваження можете залиши тут.

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: