Лікар хотів убити живу дитину

9:33 AM 0 Comments

   У січні 2006 р. я завагітніла, малюк був дуже бажаний. Вже тоді я знала, що ні за яких обставин не дозволю нікому позбавити мене малюка.

   У березні я потрапила на збереження. Направили на УЗІ, де як грім серед ясного неба прогримів вирок лікаря: "На чищення! Вагітність завмерла." Я дивилася не її і не вірила! Ні! Неправда! Я ж знаю, що він живий. Я просила ще раз подивитися, але лікар була невблаганна. Тоді я просто вийшла з кабінету і попросила чоловіка приїхати за мною. Я написала заяву зав. відділенню і просто виїхала. Ніхто за мною не гнався, напевно, ще тому, що чоловік спеціально надів міліційну форму.
Ми поїхали в приватну клініку, до одного дуже авторитетного лікаря. Там нам сказали, що дитина абсолютно здорова, ніяких відхилень, а тим більше ознак вагітності, що завмерла, немає. Зараз моєму диву майже 2 роки. Я не уявляю, що зі мною було б, якби я погодилася на аборт. А тому лікареві я щиро бажаю найсерйознішого покарання за свою недбайливість. Тому, милі дівчатка, вірте тільки своєму серцю!
Світлана
http://www.noabort.net

Свої зауваження можете залиши тут.

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments: